Malam tadi...

Malam tadi konon2nye xmo makan. Yeala da penat2 joging petang, pastu mkn malam ape barang. Sian lemak2 aku baru nk hilang tup2 terkumpul balik. isk2. not gudddddddddddd! HA HA HA.

Tapi rase berbaloi lak makan sb makan sedaapppp kat Sg bakap. makan char hor fun (malas nk cek ejaan). Time kat kedai tue, bukan main lagi kwn2 laki aku usha2 nurse2 yg dtg makan. kate sume tgh mencarik. ngeh3.



>> sedapnye nk lagi plisssssss


So mlm tadi, pesa ajak kuar tgk KHURAFAT. Pesa azam pajil azie dan aku kuarla g Jusco Seberang Perai tgk muvie.



>> citer melayu biasala mmg terkejut2 hantunye..hehe. aku rase citer nih takut jugakla..tapi kejap sgt sgt. dalam 1jam15minit jea..


>> ok nih mmg xbole blah. shamsul angkat mayat dalam hutan. time nih mmg takut..


so far cite nih okla..cume kejap sgt. takutpun takut jugak hehe. apela ayat tunggang terbalik nih..haish

NurSyuhada  – (January 23, 2011 at 10:31 PM)  

dot..dot..ak nk ubah cket ayat ko tuk gmbar tu..

sedapppnyee..pliss pliss tulun diet ye dodot..heheh gurau jek ye dot yg montel erkk salah2 yg mantapp..heheh

Syida shedot  – (January 23, 2011 at 11:03 PM)  

cissss syuuu...siut jea ko..siap ko, malam2, aku bukak pintu depan biar hantu ANNA dtg kaco ko. hakhakhak

Post a Comment

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP