Bunga tisu

Serius rasa macam kena sawan.
Sebab update blog bertubi2 haha
Memang sedikit pelik!

Ok setelah tengok dari blog B2B yang lain
Yang sungguh bersemangat menDIY
Sayapun harusla tersampuk sikit2 kan semangat tue =)

Tapi belum DIY apepun lagi
Cume baru test2 jea hehe
Dan sayapun semangat2 jea
Membeli tisu2 kat IKEA, paper flower kat daiso the curve

Yela sebelum nak buat ape2
Mestila kena test2 dulu kan
Nanti da beli beribu2 tisu
Tetibe hasilnye pelik dan lain
x mcm orang lain
Kan ke pengsan nnt ngeh2
Tanjat boboi nanti!

Tapi saya buat buruk la haha
Yeala beginner katakan =)
Xpea bole improve lagi hehe





Paper flower yg merah tue
Memang buruk sikit
Sebab buat pun da lama
Tangan sayapun gatal2
Usik sana usik sini
Siap keronyok2 lagi hehe
Tapi yang penting ada rupa sikitpun jadila kan hehe


Oh yea, saya tgk step2 die kat sini
http://www.dana-made-it.com/2008/07/tutorial-wallflowers.html

Saya semangat nak buat mcm ni




source : proudduck.com.my

hmmm tuepun kalau jadila..
Jadi sikitpun jadila kan hehehe..ok bai!

Alia  – (October 30, 2011 at 2:19 AM)  

shedot!! mesti cntik nnt. sbb ko buat 3 layer. sile gigih shedot!!! wah dh jd lecturer. bestttttt. mmg dream job aku. tp tgh tggu utk smbung mster. :) all the best shedot

cheritasatuminit  – (October 30, 2011 at 5:32 AM)  

mula2 tgk gambar tisu ingatkan pampers..sori syg..leh cuba lg sy still support.haha

Syida shedot  – (October 30, 2011 at 10:12 AM)  

adlin, aku nak buat 2 layer jea. 3 layer tue try2 jea. tuepun kalo ade semangat nak watla keke. emm harap2la semangat tue ade insyaallah. tq adlin. ko pun all da best jugak k. ko smbung by research kan. igt pesan aku, pliss publish paper byk2, g conference 2 3 pun da cukup. tapi paper penting untuk up resume ko utk jadi lecturer. all da best k!


sayang, amboi2.cubit kang! support dr segi finacial bole? ngeh3

Post a Comment

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP