E-day hantaran (faiz)

Saya rasa macam xpercaya bila tengok hantaran

Dari pihak faiz
Rasa macam eh eh kenapa lawa sangat nih (bagi sayala)

Sebab sebelum2 tue kol faiz, 
Tanya hantaran dia macamana
Faiz pun pening (sebenarnye pure2 pening kot sebab sy paksa pening sekali haha) dan xtau pape
Sebab makcik dia yang buatkan.
Diepun da risau2 sebab 
Malam esoknye nak tunangpun 
Faiz still xdapat tengok macamne rupa hantaran die

Saya da pasrah jea..eh kenapa sy plak yg over haha
Tapi saya xkisahpun 
Yang penting barang tunang tue saya dapat haha

Tapi sekali saya tengok
Yeayyy lawanye hehehe
Fresh flower lagi, xpernah berangan dapat hantaran fresh flower
Sayapun xsangka, 
Faiz lagi xsangka
Tapi macam biasa faiz mana ade perasaan hehehe

Saya tanya faiz mahal x hantaran tue
Die kate die cume bayar rm150.
Mak long dia sponsor rm50++ (agaknyela)
So ada 7 dulang, mungkin stau dulang dalam rm30
Murahkan? kan?kan? 
Mungkin sebab anak murid maklong die yang buat kot entahla












Owh kalau perasan, cermin digunakan sebagai lapik hantaran
Lawakan..bagi sayala.
Murahpun murah.
Jimat kos xpayah beli bakul bekas bagai
Tapi tuela kena hati2 jea takut pecah.

Tapi sori sebab gambar berterabur
Ntahla sayapun pelik 
Nape gambar hantaran pihak lelaki 
Takde satu persatu..
Nak kena cubit ni si mada(photographer) ni hehehe

Tapi xkisahla
Sebab semuanya da selamat
Da hampir 7 bulan da pun benda nih
Sayapun pemalas xcuci gambarpun lagi..
Haip haip pantas2 bertindak!
Nak bertindak apepun xtau..bole? keke

WNA  – (October 30, 2011 at 6:27 PM)  

wow cermin sebagai tapak? mcm first time je tgk. and cantik plak tu :)

Syida shedot  – (October 31, 2011 at 7:09 AM)  

qemal selalu org buat frame kan sebagai tapai, nih die gune cermin, ala cermin mcm kat ikea tue. tryla qemal. buat cantik2. qemal kan kreatif =)

Post a Comment

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP